صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

بررسی کینکت

کینکت را میتوان به عنوان یک وسیله جانبی برای کنسول بازی ایکس باکس نام برد که شاید بزرگ ترین وسیله جانبی تاریخ کنسول ها باشد که با ادغام آن با کنسول ایکس باکس به کل روند بازی شما عوض میشود. همانطور که میدانید کینک از حدود ۲ سال پیش با نام پروژه ناتال معرفی شد و حدود ۴ ماهی میشود که آن منتشر شده و در بازار ایران هم بلافاصله به فروش رسید.

 

قیمت های اوایل و حدودی کینکت در ایران حدود ۳۸۰ تومن بود که تا الان به حدود ۲۳۰ تومن رسیده است ، البته قیمت جهانی آن حدود ۱۴۹ دلار هست که قیمت ۳۸۰ در اوایل بسیار غیر منطقی به نظر میرسید.

 

 

 

 

اگر شما در قبل با دستگاه موو یا کنسول wii کار نکرده اید و اولین بار است که کینکت را امتحان میکنید بسیار و بسیار برایتان شگفت انگیز است ولی کسانی که با بازی های موو و ویی بازی کردند به اندازه آنان که موو و wii رو امتحان نکردن کینکت برایشان شگفت انگیز نیست.

 

 

برای استفاده از کینکت به این لوازم احتیاج دارید:

 

- یک عدد کنسول ایکس باکس با آخرین آپدیت

- یک عدد کینکت

- یک بازی مخصوص کینکت که در بالای بازی های مخصوص کینکت آرم کینکت به صورت بنقش مشخص شده است (البته بعضی از بازی ها تا قسمتی از کینکت پشتیبانی میکنند)

- قد حداقل ۱ متر !

- و در نهایت فضای حداقل ۲ متری و ۳ متری برای ۲ نفره

 

 

توحه کنید که خیلی ها پرسیده اند که آیا تلویزیون هم باید با کینکت همخوان باشد که در پاسخ میگوییم تلویزیون هیچ تاثیر فنی روی بازی و کینکت نمی گذارد و با هر مدلی میتوان بازی کرد. همچنین در اوایل بعضی از کسبه ها و خیلی از فروشگاه های داخل ایران کینکت رو بدون بازی و آداپتور به فروش میرسونن که باید توجه داشته باشید کینکت بدون آداپتور مخصوص و کابل USB برای مدل فت کار نمیکند.

 

 

کنسول های ایکس باکس به صورت عادل دارای ۳ درگاه USB هستند که در مدل فت هر ۳ این درگاه ها مانند هم هستند که ۲ عدد آن در جلوی کنسول و یک عدد پست کنسول و بالای اترنت قرار دارد ولی در کنسول های جدید ایکس باکس که اسلیم نام دارد این درگاه USB که در پشت کنسول قرار دارد کمی تفاوت دارد و فقط USB مخصوص کینکت به آن متصل میشود. پس برای آنکه کابل USB کینکت را به کنسول فت متصل کنید باید تبدیل آن را داشته باشید که در پک های کینکت باید وجود داشته باشد.

 

 

اگر شما نه کنسول ایکس باکس را دارید و نه کینکت توصیه میکنیم باندل کنسول ایکس باکس اسلیم به همراه کینکت را خریداری کنید که در این باندل و پک هر ۲ دستگاه موجود هست و به صرفه تر است.

 

بعضی ها میگویند که دستگاه موو شرکت Sony که برای ps3 ساخته است موفق تر است چرا که دارای دکمه های فشاری هست و شما میتونید آنها را لمس کنید ، ولی خب xbox هم میتواند یک دسته کوچک و قابل الحاق با کینکت را منتشر کند که مزایای دستگاه موو را بیفزاید.

 

پس میتوان گفت کینکت پتانسیل بیشتری نسبت به موو دارد و بهتر میتواند رقابت کند ، چرا که خیلی ها از دسته و کنترل بازی ها خوششان نمی آید و به خاطر همین به سمت بازی های رایانه ای نرفته اند و میخواهند خودشان کنترلر بازی شوند که کینکت آن را میسر کرد.

 

 

 

بازی های مخصوص کینکت

 

ما در این قسمت قصد داریم حدود ۷ بازی مخصوص کینکت رو به شما معرفی کنیم که تا الان بهترین بازی های کینکت هستند و همان موقعه انتشار دستگاه کینکت منتشر شده اند. به دلیل آنکنه هنوز مدت زیادی از زمان عرضه کینکت نمیگذرد ، بازی های خیلی خوبی برای آن پیدا نمیشود و شاید بشه گفت فقط ۲ یا ۳ تا از بازی ها بهترین بازی های موجود کینکت هستند.

 

[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:,

] [ 13:54 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه