صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

بهترین بازی های نسل هفتم به انتخاب بازی سازان

وبسایت gameinformer به سراغ بازی سازان نسل هفتم رفته و به انتخاب آن ها ۵ بازی برتر نسل هفتم را انتخاب کرده در بین این انتخاب ها عناوین عجیبی مانند Xenoblade به چشم می خورد که جایگاه اولی برای آن دور از انتظار بود و نکته جالب دیگر،تمایل بازی سازان کمپانی سونی به انتخاب بازی ها مولتی پلتفرم برای جایگاه اولی، قابل توجه است.

 
 

EndOfAnEra DevTop5 pg2 برنامه نویس Uncharted:عنوان Gears of War دومین بازی برتر نسل قبل بود|بهترین بازی های نسل قبل از دید 34 توسعه دهنده دیگر

EndOfAnEra DevTop5 pg3New برنامه نویس Uncharted:عنوان Gears of War دومین بازی برتر نسل قبل بود|بهترین بازی های نسل قبل از دید 34 توسعه دهنده دیگر

EndOfAnEra DevTop5 pg4 برنامه نویس Uncharted:عنوان Gears of War دومین بازی برتر نسل قبل بود|بهترین بازی های نسل قبل از دید 34 توسعه دهنده دیگر

EndOfAnEra DevTop5 pg5 NEWER برنامه نویس Uncharted:عنوان Gears of War دومین بازی برتر نسل قبل بود|بهترین بازی های نسل قبل از دید 34 توسعه دهنده دیگر

EndOfAnEra DevTop5 pg6 برنامه نویس Uncharted:عنوان Gears of War دومین بازی برتر نسل قبل بود|بهترین بازی های نسل قبل از دید 34 توسعه دهنده دیگر

 

[ جمعه 27 تير 1393برچسب:,

] [ 19:22 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

مجله Edge برای ماه اَگوست نیز منتشر شد

مجله Edge برای ماه اَگوست نیز منتشر شد، در این شماره عنوان Bloodborne به طور کامل بررسی شده است و حتی تصویرش بر روی کاور مجله قرار گرفته است. به طور کلی نمایشگاه E3 2014 نیز بررسی شده است و نقد عناوین مختلف جدید مانند Sniper Elite III نیز در این شماره قرار دار.

اینم همینطوری گذاشتم....

[ جمعه 27 تير 1393برچسب:,

] [ 19:20 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

دشمن نزدیک است | نقد و بررسی عنوان Enemy Front
دشمن نزدیک است | نقد و بررسی عنوان Enemy Front
 

 

اسحله را به دست بگیرید و باز هم بر علیه نازی ها شورش کنید  نازی هایی که در بزرگترین جنگ تاریخ بزرگترین خونریزی را به راه انداخته اند…نازی هایی که مردم ساده لوح خود را گول زده و از آن ها بیگاری میکشند . عنوان Enemy Front یک IP جدید از شرکت CI Games میباشد و بدون شک یکی از برترین عناوین در شبیه سازی جنگ جهانی  دوم است . این عنوان به سازندگان Call of duty و battlefield نشان داد که جنگ فقط جلو رفتن و کشتن نیست گاهی هم باید از مغز خود استفاده کرد . این عنوان ۲ هفته پیش برای پلتفرم های Pc.PS3.Xbox360 عرضه شد و فروش نسبتا خوبی را هم داشت . حالا به نقد و بررسی آن میپردازیم تا بسیاری از کسانی که از بازی کردن آن شک دارند . شکشان برطرف شود .

Enemy-Front-logo-01

  • داستان

برحلاف تصور بیشتر افراد داستان این عنوان یک داستان تخیلی از جنگ جهانی دوم است اما این طور نیست . داستان این بازی یکی از مهمترین وقایع جنگ جهانی دوم را روایت میکند یعنی  حادثه بزرگ Wolf’s Lair و افشای Enigma code که ضربه بزرگی به نازی ها زد . و آن ها مجبور شدند به آمریکا حمله کنند و بسیاری از شهروندان و نظامی های آمریکایی را به اسارت در آورند و در این هنگام هم نازی های در کشورشان  سلاحی مرگبار را در دست ساخت دارند که میتوانند با آن جنگ را به زودی به نفع خودشان تمام کنند. حال شما باید در نقش یک سرباز آمریکایی به نام Robert Hawkins  که همانند فولاد آب دیده است  در کنار سربازان آمریکایی دیگر دو ماموریت خود را به اتمام برسانید . در وهله اول  باید کاری کنید تا نازی ها از خاک کشورتان خارج شوند و بعد از آن هم  محل ساخت سلاح مرگبار را پیدا کنید و آن را از بین ببرید .  داستان این بازی در کل داستان جذاب و جالبی است  و تلخی های شکست و شیرینی های  پیروزی را به یاد شما می آورد این داستان  شما  را در طول مراحل جذب میکند و شما دوست ندارید از بازی کردن آن دست بکشید . 

EF_E3_screen_9

  • گیم پلی

بدون شک بهترین قسمت این بازی گیم پلی آن است  . گیم پلی این عنوان به دو قسمت ; مخفی کاری  و اکشن تقسیم شده اند که بازیکن در بیشتر مراحل آزادی عمل دارد و میتواند که  مرحله را با مخفی کاری و یا با درگیری و خونریزی به پایان برساند . اما در بعضی مراحل فقط درگیری و در بعضی مراحل فقط مخفی کاری چاره کار شما خواهد بود . سازندگان این عنوان بازی را طوری طراحی کرده اند که بازیکن آزادی عمل زیادی در به اتمام رساندن مراحل داشته باشند و بازی را با توجه به سلایق خود به اتمام برسانند البته داستان بازی یک داستان خطی و مشخص است که شما باید در پایان بازی به یک هدف مشخص برسید اما این آزادی عمل را در تمام مراحل حس خواهید کرد . تنوع سلاح ها در این بازی قابل قبول و زیاد است در حدود ۸۰ نوع اسلحه گرم  و حدود ۱۵ نوع وسایل انفجاری در بازی وجود دارد که شما میتوانند تمام این سلاح ها و وسایل را در طول بازی استفاده کنید .  متاسفانه دشمنان شما تنوع زیادی ندارند و فقط ۱ یا دو نوع دشمن پیاده رو در بازی مشاهده خواهید کرد اما در بخش ماشین های جنگی بیشتر ماشین ها و هواپیما های مورد استفاده در جنگ جهانی دوم را مشاهده خواهید کرد . بخش دیگر ضعف گیم پلی هوش مصنوعی ضعیف یاران شما است که در مقابل هوش سرشار دشمنان قابل قیاس نیست و شما در مراحلی که یاران شما به کمک شما می آیند انگار اصلا وجود ندارند و شما همچنان تنها هستید. درجه های سختی این بازی به طور قابل توجهی دقیق و خوب طبقه بندی شده اند به طوری که در درجه آخر سختی شما را مجبور به گریه کردن خواهد کرد . در پایان گیم پلی این عنوان با توجه به کم تجربه بودن سازندگان آن بسیار خوب و زیبا کار شده است.

ss_5b4ad87d5c23d7ed154c6c14443e24383aabe5e8.1920x1080

  • گرافیک

گرافیک این عنوان به طور واضح  حرفی برای گفتن ندارد . گرچه گرافیک این بازی با موتور قدرتمند Cry engine ساخته شده موتوری که عنوان  بزرگ Crysis  با آن ساخته شده است اما انگار سازندگان این بازی قدرت و توانایی استفاده از این موتور را نداشته اند . بافت ها ی بازی آن قدر بی کیفیت هستند که بازیکن حس بازی کردن یک عنوان نسل ششمی به آن دست میدهد باتوجه به این گرافیک ضعیف دارندگان  PC به این فکر می افتند که حتما سخت افزار خیلی خوبی برای اجرای این بازی نیاز نیست  اما متاسفانه گرافیک این عنوان به خوبی بهینه سازی نشده است و بازیکنان را بسیار اذیت میکند . به طوری که شما مجبور میشوید آن را در پایین ترین رزولوشن ممکن بازی کنید .  درآخر یمتوان گفت گرافیک این بازی اصلا برای یک عنوانی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد مناسب نیست .

Enemy-Front-preview3

  • صداگذاری

موسیقی های این بازی بر خلاف گرافیک آن هوشمندانه کار شده است اما تنوع موسیقی در بازی آن قدر زیاد نیست و در بعضی مراحل موسیقی مخصوص مرحله قبل و صحنه ای خاص در مرحله بعد هم استفاده شده . برزگترین ضعف این بخش آن است که هیچ موسیقی برای بخش مخفی کاری ساخته نشده و شما هیچ موسیقی را در این بخش نمیشنوید . ولی بسیاری از موسیقی های خاطره انگیز جنگ جهانی دوم و موسیقی های جدید که برای این عنوان ساخته شده است گوش نواز و شنیدنی است .

Enemy-Front

  • نتیجه گیری

با توجه به این که این بازی در سال ۲۰۱۴ و در نسل هشتم عرضه شد به هیچ وجه شایسته  امسال نبود اما این بازی  با گیم پلی جذاب و داستان جالب مخاطبان خود را تا حد زیادی راضی کرده و اگر شما هم حوصله تان سر رفته است ما این بازی را به شما پیشنهاد میکنیم.

http://eurogamer.ir/wp-content/uploads/Review-Enemy-Front.png

 

 

[ جمعه 27 تير 1393برچسب:,

] [ 19:10 ] [ محمد گیمر ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه